Own your own

Geplaatst op 28/02/20

Hoe ziet jouw ONDERNEMERSCHAP eruit?

Als je jouw merkverhaal – jouw BRAND STORY – kraakhelder hebt? En dit je klanten raakt.

Als jouw MISSIE staat als een huis? Ertoe doet. En dit je klanten raakt.

Als jouw MERKSTIJL zo goed staat voor wie jij bent en wat je doet? En dit je klanten raakt.

Als je F*CKING INTERESSANT bent voor jouw klanten? En ze er zelfs vlinders van krijgen.

Als je werkt met een MERKSTRATEGIE, zodat je strategisch bouwt aan jouw merk? En dit je klanten raakt.

Als je beleving aan jouw bedrijf toevoegt? BRAND EXPERIENCE. En dit je klanten raakt.

ALS JE JE KLANTEN RAAKT.
In het hart. In het hoofd.
Of een superleuke of fijne toevoeging bent aan hun (dagelijkse) leven.
Als jij bijdraagt aan belangrijke WAARDEN van jouw klanten.
Ze VERDER BRENGT.
Een mini-verrijking.
Een maxi-verrijking.
Maakt niet uit. Je voegt íets toe.

OMG.
Yup.

Nou even terug naar mijn 1e vraag. Hoe ziet dat er bij jou uit?

CLAIM je wat je doet?
Ben je ANDERS dan anderen?
Maak je IMPACT?
CREËER je een lifestyle die je wilt?
OWN jij datgene wat je hebt?

Ik zeg, go, you ONDERNEMER, go!

Ciao! José.